Nollefest!

I fredags jobbade jag 14 timmar! Jag började vid 10.00 och slutade 00.00. Det var inte så jobbigt, mest kul faktiskt! Först fick jag hjälpa till lite under lunchen, sen serverade vi juristerna som tagit examen. Jag längtar redan lite till på tisdag då jag ska jobba igen. 
 
Igår hade vi nollefest! Vi var här i lokalen och lekte lekar. Det blev riktigt lyckat! Vi hade maskeradfest tema djur och jag var utklädd till en zebra. Vid halv 11 drog vi vidare ut. 
 
 
Idag har vi städat lokalen och jag har börjat packa inför flytten på onsdag! Det går framåt, sakta men säkert. 
 


Kommentarer
Marita

Hej! Du går verkligen in för att leva studentlivet till 110 procent. Skulle vara kul att skypa någon dag, när du har tid.
Kramar!

2013-01-28 @ 09:22:22
Fani

wihuu du har på dej klänningen ser jag :D vad fiiint! <3 och passade ju himla bra till ditt val utav djur också, haha 8) ;)
vad duktig du är som jobbade hela 14 timmar i streck, det är inte dåligt alltså! smått omänsklig är du med som redan längtar tills nästa gång du ska jobba, efter att ha jobbat sådär mkt sist liksom, haha. you go girl!

Svar: Haha ja men det är ju så kul! :D
Ja jag kan väl erkänna att jag valde djur lite efter klänningen ;) Men ja bra blev det!
Natalie

2013-01-29 @ 02:39:16
URL: http://glikia.blogg.se
Emelie

grym zebra!! ;)

2013-02-14 @ 16:55:43
URL: http://emelieortegren.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0