Upptagna tjejen

Den här veckan är det mycket. Jag har haft fullt upp med skola, nollning, buddyprogrammet, träning och jobb. Jag har dragit hemifrån tidigt och kommit hem sent. Idag är första kvällen jag kommit hem någorlunda tidigt. Jag har aldrig förstått människor som säger att dom önskar att dygnet hade fler timmar förrän nu. Det är tur att alla saker jag gör är så roliga! 
 
Igår hade vi till exempel tårtbakartävling för nollorna. Dom bakade riktigt fina och goda tårtor. Jag blev hög på alldeles för mycket socker men gick till gymmet där jag kunde göra av med överskottsenergin. Jag kände mig väldigt stark faktiskt, men det är inget att rekommendera. 
 
 
 
 
 
Idag har vi haft heldag i skolan, sen drog jag, Maja och Matilda till gymmet där vi körde lite kondition och sen bodybalance. Det var ett nytt pass idag vilket alltid är kul! Det blir jämt så tråkigt i slutet av "passäsongen" när man kan hela passet utantil. 
 
Resten av veckan fortsätter lika hektiskt men nästa vecka väntar en skidresa till Hemavan! 


Kommentarer
Fani

men asså fyfan vad orättvist, haha :| jag vill också vara med på tårtbakar-tävling och smaka på massa goda tårtor, vilken dröm liksom!
tkr den första och tredje såg finast ut iaf :) den tredje var mest kreativ och speciell enligt mej!

Svar: Ja då skulle du ha hört deras beskrivning av tårtan! Dom var jävligt goda! :)
Natalie

2013-01-29 @ 02:40:35
URL: http://glikia.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0