EGO

Idag har jag jobbat. Jag blev väckt vid 7 och fick cykla iväg till ett dagis här i närheten. Det bästa är att jag ska vara på samma ställe imorgon igen! 
 
Efter jobbet drog jag hem, åt lite fort och cyklade sen till stan för att gå på bio med tjejerna. Vi såg på Ego. Den var faktiskt bra. Det var mysigt att sitta och skratta med mina fina i biomörkret! 
 
Vi fick förresten tillbaks psykologitentan förut idag och jag fick VG! Det kändes jävligt bra eftersom jag tyckte att jag gjorde ett bra jobb men sen fick lite småpanik när mina klasskompisar började uppdatera på facebook att dom suttit och skrivit hela dagen. Sånt gör mig lite ångestladdad när jag själv inte lagt lika mycket tid. 


Kommentarer
Emelie

wii så duktig du är!! :D

Svar: Tack!! Hoppas det gick bra på din tenta med! :D
Natalie

2013-02-21 @ 01:26:24
URL: http://emelieortegren.blogg.se
Emma

Bra jobbat tjejen! <3 du är bäst!

Svar: Tack älskade! :)
Natalie

2013-02-23 @ 12:05:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0