Vila kan jag göra i vinter

Jag har verkligen haft fullt upp hela veckan. Skolan känns riktigt kul än så länge. Vi blandar mycket teoretiskt med praktiskt. Den här veckan har vi tillexempel haft en sensorik lektion där vi fick smaka och lukta på olika matvaror för att försöka lära känna skillnad med hjälp av våra sinnen. Vi hade blindtest med olika sorters coca cola, ostar och yoghurtar. I fredags bakade vi cirka 10 olika sorters bröd som vi sen fick ta med oss hem för priset av en plastpåse. I love.  
 
I måndags började också Buddy programmet. Jag ska vara med i en ny grupp den här gången med nya utbytesstudenter. Vi har haft olika aktiviteter hela veckan och igår var vi ute och festade. Det var jättekul för jag träffade både gamla och nya vänner. Det här blir en bra termin!
 
 
 


Kommentarer
Fani

åh låter som ni får göra massa roligt i skolan ju :) och vad kul att ni fick ta med massa gott bröd hem.
najs med utebytesstudenter och fest också, hähä ;D
puss!<3

2012-09-14 @ 14:25:34
URL: http://glikia.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0