Plugg

Den här veckan har vi väldigt mycket i skolan. I morgon har vi tenta, på onsdag ska vi opponera på rapporter och på torsdag ska vi lämna in en slutgiltlig verision av våra rapporter. Det känns jobbigt och tråkigt men jag har smygkikat på nästa kurs och den ser mycket roligare ut. Jag hoppas bara att jag klarar tentan så hela statistikdelen blir avklarad. 
 
Nu ska jag till Linnea. Vi ska laga spenatsoppa och plugga. Det börjar nästan bli en tradition för oss att ses dagen innan tentan. Jag lär mig alltid så mycket när vi pluggar tillsammans och pratar om allt vi läser. 


Kommentarer
Marita

Grattis gumman, till tentan. Det andra kommer sen.
KramM

Svar: Tack mamma!
Natalie

2012-11-27 @ 11:39:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0