Chokladmilkshake!

Jag jobbade tisdag, torsdag och fredag den här veckan. Det känns härligt att veta att jag kommer få extra pengar men jag vet inte hur bra det är för mina studier. På tisdag har vi tenta och jag har knappt pluggat. Visserligen är den här tentan (förhoppningsvis) inte så stor men jag vill gärna klara den ändå. Jag kan helt enkelt inte säga nej till jobb när jag får en ledig dag. Vi får se hur det går på tisdag, jag har ju trots allt söndag och måndag på mig att plugga (om jag inte är allt för bakis imorgon)

Ikväll ska vi ut och käka på Allstar. Vi ska vara där till nattklubben öppnar men jag tror inte vi stannar allt för länge eftersom ingen vill vara seg imorgon. 
 
Idag har jag pluggat och varit och tränat. Jag gjorde nyss äggmackor med en sjukt god och nyttig chokladmilkshake. En så nyttig att man faktiskt skulle kunna dricka den varje dag, 
 
 
Blanda en banan med lite vaniljpulver, chiafrön och ca 2 tsk raw kakao. Häll över mjölk och mixa! 


Kommentarer
Marita

Hej! Ta det lugnt gumman. Festa inte för mycket. Och det där med syntetiskt vaniljpulver, jag vet inte om det är så nyttigt. I kväll ska vi spela Alfapet, med Lisa och Moa.
KramarM

Svar: Det är inte syntetiskt vaniljpulver! Det är äkta vaniljpulver från ekologiska plantager! :)
Natalie

2012-11-24 @ 17:06:28
Fani

den där drycken lät god och vad gott med äggmackor, älskar det! :)

2012-12-04 @ 03:23:40
URL: http://glikia.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0