Alla hjärtans dag

Hoppas ni alla har haft en bra dag, men glöm inte att alla dagar ska vara speciella!

Idag efter skolan åkte jag och Sanne till Ersboda som är ett shoppingområde lite utanför Umeå centrum. Singlar som vi är, bestämde vi oss för att spendera pengar på oss själva. Jag köpte en massa saker till mitt rum som faktiskt börjar se ganska hemtrevligt ut nu. Jag köpte bland annat lampor, matta, spegel och en stol. Efteråt var jag dessutom så duktig att jag lyckades skruva och hamra upp allt helt själv.

Här är först en bild på hur rummet såg ut när jag flyttade in


Och här kommer en bild på hur det ser ut nu


Det ser fortfarande ganska tomt ut men det är faktiskt mysigare än vad det ser ut att vara på bilden. Nu är bara frågan om jag kanske ska köpa nya gardiner..


Kommentarer
Fani

jag tkr det ser jättemysigt ut gumman :D

puss, love you <3

2012-02-15 @ 02:07:46
URL: http://glikia.blogg.se/
moa

Ja och kanske några tavlor till väggarna...Hehe. Fint att du använder sri lanka täcket, en touch av orienten... Och en matta på golvet och lite krukväxter skulle inte skada. En bokhylla är fint att ha också. Speciellt om man är student.

Fast jag kanske inte ska säga något, har själv inga gardiner och en stor klädhög på golvet istället för matta. Och om jag hade haft en krukväxt skulle det inte funnits någon plats att ställa den på.

Kram!

Ej, du måste komma till Sri Lanka i sommar, jag vet ju att du har pengar så inga ursäkter och så har du ju lovat att bli en surfbabe!

Kram

2012-02-15 @ 12:28:47
Emma

Håller med moa en matta och krukväxter skulle göra susen! Vad kul att se hur då bor :) och fin ny profilbild! <3

2012-02-15 @ 21:32:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0