Bildmuseet

Idag gick jag en promenad till designhögskolan. När jag kom fram upptäckte jag att det är gratis inträde till Bildmuseet så jag har varit och kollat på konst idag. Det var kul och inspirerande. Det är så lätt att bo i en stad men aldrig ta del av utbudet staden ger. Mest inspirerad blev jag till att köpa en bra kamera, åka runt och ta en massa fina bilder. Det kommer tyvärr inte hända på ett tag eftersom jag är "fast" här men den tiden kommer. Här är i alla fall några bilder från min mobilkamera.
 
 
 
 
 
Efter en längre utflykt än jag tänkt mig började jag bli hungrig så jag köpte torkad annanas och mango. Rekommenderas starkt, mycket bättre än godis!
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0