Intervjuer!

Idag var jag ju som sagt på en inskrivning och en intervju. Allt gick bra så nu är jag ringkontakt för två till företag. Det känns ganska segt att jag bara är ringkontakt men de har lite längre uppdrag med som jag förhoppningsvis kan få. Jag tror i alla fall att jag kommer få jobba mycket. Efter inntervjun på Adecco fick jag nämligen direkt ett uppdrag, precis som efter den första intervjun för PVS. Jag ska jobba på ett dagis från 8.30-16.00 imorgon. Det blir kul! Nu ska jag bara kolla upp vart det ligger och hoppas på att det inte kommer vara allt för jobbigt att ta sig dit.

Idag fixade vi skattekort med. Eller vi gick till Likningskontoret (yes, roligt namn) och ska få papprena hemskickade snart. Jag hoppas på väldigt snart för utan dem måste jag betala 50% i skatt!


Kommentarer
Fani

jaa, jag med! tyvärr blev de ju inte av eftersom de regna x( muhu. haha ah jag vet, det blir ju så. känns som tiden "hemma" står still liksom.

jaa, ska verkligen bli kul att gå på bröllop :D har bestämt vad jag ska ha på mej nu och det blir en vit bustier och en rosa kjol och så min blommiga kofta från myrorna du vet, hihi :) sen några fina skor till förstås.

pusspuss miss you!

2010-05-11 @ 01:13:09
URL: http://glikia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0