Bilhåleinflammation

Hej! Efter att ha googlat gårdagens sjuksymptom har jag kommit fram till att jag nog har bihåleinflammation. Det började med att jag hade ont i huvudet under en hel dag. Sen fick jag jätteont i övre tandraden på höger sida av ansiktet och så var jag samtidigt sjukligt trött. Jag kunde knappt tugga! Dessutom så kändes det så där insugande i ansiktet när jag böjde mig framåt. Först trodde jag att jag hade massa hål i tänderna så nu är jag glad över att det inte verkar vara det. Annars skulle väl alla mina norgepengar jag inte tjänat ihop än ryka på en gång!

Efter att ha sköljt med egentillverkad saltlösning igår så mår jag betydligt bättre idag men är ändå hemma från dagisjobb. Jag vill vara på topp på fredag på mitt nya jobb!


Kommentarer
Marita

Hej! Lite kul att man kan vara sin egen läkare. Du har säkert gjort helt rätt. Du vet vad jag tycker, bäst att utnyttja kroppens eget försvarssystem i första hand. Hur går det för Emelie, förresten? Jag håller tummarna för att hon också får ett jobb.

Lycka till på fredag!

Kramar

2010-06-09 @ 17:26:26
Emma

Hoppas att du blir frisk snart! Har ni några planer på när ni ska tillbaka till Sverige igen? Och vad händer efter det? Hur länge har ni lägenhetskontraktet? :) vi får träffas på skype igen snart! Krya på dig!!

2010-06-09 @ 23:07:40
Natalie

Haha ja jag älskar att kunna googla mina symptom! Vad gjorde man förr i tiden egentligen? Mitt immunförsvar känns inte alls som i samma skick som för ett år sedan :(

Emelie fortsätter att söka jobb men börjar bli ganska trött på det. Men det kommer gå bra för henne med! Tack mamma!



Emma! Jag vill åka till Sverige någon gång under sommaren fast bara några dagar, om jag får ledigt. Annars har vi inga planer på när vi kommer tillbaks. Den här lägenheten har vi till slutet av aug/första sep. Jag tror att jag ska söka dietist till våren eftersom jag inte vill riskera att inte komma in senare, om det nu är lättare att komma in nu med de nya reglerna.. Ja vi måste ses snart igen! Kramar!

2010-06-10 @ 12:46:33
URL: http://natalieaa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0