19

Ett år äldre men klokare?

Det känns som jag blivit så gammal att min födelsedag har smällt ihop med alla andra dagar. Den här dagen är inget annorlunda. Jag märkte det redan dagarna innan så jag tvingade hela familjen, eller den halvan som är hemma att gå upp tidigt på morgonen för att hålla vår tradition att gratta på morgonen vid liv. Om de inte kommit med varm choklad, grädde och en smörgås med mitt namn på skulle det ju betyda att jag blivit alldeles för gammal. Jag tror jag har fått lite åldersnoja. 18 ville jag bli men vad är 19 värt? Haha nej, jag har troligen många, många år kvar. Nu lägger jag ner. :D   


Kommentarer
Cheese?!

Du blir nog alltid klokare med åren, månaderna tom sec. höhö puss min kära

2009-12-10 @ 00:53:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0