Färgat håret

Sådär, nu har jag lyckats få håret i en och samma färg igen, förutom lite olika nyansskiftningar som bara är fina. Det blev lite mörkare brunt, ingen stor förändring jag ville mest få bort utväxten. Jag tänkte köpa nytt rouge med men H&M har tydligen slutat sälja det som jag ville ha. : / Emma skulle med ha färgat håret men hon ändrade sig nästan direkt efter att hon köpt färgen.

Här kommer lite meningslösa före- och efterbilder.


Försökte fota min utväxt, man ser väl på ett ungefär..


    
Före                                                             Efter

Mitt hår ser ju nästan finare ut på första bilden :/ Inte stor skillnad i alla fall, som jag sa.


Kommentarer
Fani

naaw, tack gumman :) tycker håret blev jättesnyggt, du passar bra i lite mörkare sådär som sagt, som vi snacka om i lördags, huhu 8) puss(L)

2008-09-09 @ 16:17:30
URL: http://glikia.blogg.se/
Disa

jag tycker det blev skillnad och jättefint:D Ha det bra gumman, puss (L)

2008-09-10 @ 10:35:00
URL: http://bizuuu.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0