Måndag

Sådär, nu är jag äntligen klar med Doktor Glas analysen. Tyvärr blev jag inte särskilt nöjd med den, men jag svarade på alla frågor i alla fall och det märks att jag läst boken väldigt väl. Nu har jag bara matteprovet kvar att plugga till, det värsta till sist.

I lördags kom Moa hem igen. Efter att jag mött henne på stationen gick vi hem och lagade mat. Sen blev det en riktigt slapp lördag och söndag för oss med god mat och massa The hills avsnitt. Jag kom på den smarta idén att ladda ner den nya säsongen av The hills så vi fastnade, och såg klart alla utkomna avsnitt (cirka tio stycken) under lördagskvällen. Det är något speciellt med att se rika, bortskämda ungar leva. Dessutom gör Spencer serien extremt komisk. Annars påverka den väl mest mig så att jag får sån jävla stor lust att alltid springa runt med klackar.

På söndagen hälsade vi på farmor och farfar. Moa hade inte träffat dem på väldigt länge och kommer inte göra det på väldigt lång tid så det var lika bra att passa på. Idag har jag och Moa tränat skivstång. Ja det känns som jag med passar på att spendera tid med henne nu, hon ska ju åka snart. Idag hade jag ett genombrott på träningen. Jag lyckades göra alla axel-repetitioner. Axlarna är min svagaste punkt på skivstångspassen men nu har jag alltså tränat upp dem så mycket att jag klarar av att göra alla repetitioner. Jag blev jävligt glad när jag märkte det.

Nu är det dags för Matakuten. Ha det bra!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0