Ki jympa

Idag har jag knappt varit något i skolan. Det enda jag behövde göra var att gå till jympan och ta närvaro. Istället så har jag tränat. Jag testade Ki jympa idag. Det var en blandning av boxning, kondition, styrka och Qigong. Dem passen jag brukar gå känns mer som styrka och det här kändes mer som kondition så det kändes kul med variation.

Igår efter skolan åkte jag hem till Fani. Vi satt och snackade massa som vanligt. Vi snackade bland annat om all skitsnack som går runt. Det är verkligen sorgligt att människor känner att dem måste skvallra så mycket och framförallt hitta på osanningar som de sedan sprider ut på andras bekostnad. Visst kanske det ligger lite sanning i de flesta berättelserna men oftast är dem ju väldigt överdrivna. 
Efter ett tag kom Disa. Vi drog till stan och mötte Julia och Emelie för dem skulle köpa dricka till idag och sen blev jag tvungen att åka hem. 


Fani & jag

På kvällen tränade jag Ki-boxning med Moa. Ja, F&S verkar vara väldigt förtjusta i hela "ki" delen. De flesta av deras passnamn innehåller nämligen ki. Det var kul att boxas, i vissa slag kände jag att jag kunde ta i lite mer eftersom det var Moa som höll britsarna så det var bra. När vi kom hem spelade vi Alfapet med mamma och pappa. Jag kom faktiskt tvåa. Det är inte så ofta det händer men Moa och pappa skulle självklart skylla på magont, dem ska alltid skylla ifrån sig =P

Nu ska vi fika ostkaka och sen kommer Emma. Ha det bra!

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0