Barack Obama

Som alla troligtvis redan vet vann Barack Obama presidentvalet i USA. Jag tycker det känns bra att han vann för av honom och John McCain delar jag mest politiska åsikter med Obama. Egentligen skulle jag helst vilja styra USA själv men eftersom det känns ganska omöjligt är det bra med små förändringar åt rätt håll. Jag skulle egentligen vilja ha en större förändring i USA men politik har en tendens att alltid ta lång tid så det gäller att glädjas över de små framstegen. Jag hoppas Obamas seger innebär förbättringar i USA. Jag har länge haft en bild av puckade amerikaner på grund av hur landet agerar men jag vill mer en gärna få en ny uppfattning och nu är det förhoppningsvis dags.




Kommentarer
timmy

måste du ha så fullt upp :(

har jättetråkigt å saknar dej :/

aja maybe I see you tomorrow hun :)

2008-11-05 @ 17:51:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0