Spadag :D

Hej! Ja idag har jag, Emma och Sandra haft vår spadag, men tjejträffen började redan igår när vi sov över hos Sandra. Vi sov i hennes stora säng men Emma var tvungen att ha en kudde mellan oss för att hon ville göra ALLT för att undvika att ligga sked. Hon har typ utvecklat en fobi för det nu, sen efter nyårsafton. Knäppis!

Idag vaknade vi i alla fall ganska tidigt (tyvärr) och tog bussen ut till Arkösund. Väl framme där så började vi med att träna lite, (troligtvis på grund av dåligt samvete från vår svullar kväll, natten innan). Dem hade sånna träningsfilmer där man ska kolla på en käck tjej som står och tränar och göra samma övningar så vi satte igång med det. Först gjorde vi platt mage, stark rygg (eller var det tvärtom?) och sen satte vi igång med filmen Effektiv förbränning. Jag har aldrig förut tränat framför en film på det sättet, fast det gick faktiskt ganska bra, föutom att man störde sig på tjejerna hela tiden som under hela träningspasset hade värsta leendena och läppglans! Aja, efter det så duschade vi och satte oss i bubbelpolen. Vi hade ansiktsmasker och öppet fönster så det var jättemysigt. Väldigt romantiskt. ;) Efter allt det var vi väldigt trötta så jag och Emma slumrade till i soffan och sen var det dags att åka hemåt igen.

Nu ikväll har jag, mamma, pappa och Jonatan gjort och ätit pizza. Jonis ska åka till Australien imorgon så vi hade en liten avskedsmiddag. Det kommer bli så tomt, med alla mina syskon i olika världsdelar. Och alla är ju långt bort så man kan ju inte precis åka och hälsa på. Nu kommer jag få klara mig själv med mamma och pappa i över tre månader. Buhu, det är såå synd om mig. Haha nej då, jag klarar mig. God natt!

    
Två bilder på oss från svullokvällen.


Kommentarer
Fani

vad mysigt det lät & vad bra du skriver natalie :) puss&kram!

2008-01-25 @ 01:13:14
URL: http://glikia.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0