SleepingBeauty

Äntligen fredag! Det känns så jävla skönt, jag är supertrött och inatt kan jag sova hur länge som helst, ÄNTLIGEN! Jag har fortfarande inte sovit ut lixom. Igår var jag så trött att jag somnade flera gånger i soffan när jag skulle plugga. Idag hade jag två prov, det ena gick jättebra, typ två fel och det andra gick G-bra (tror jag). Skolan känns verkligen barnsligt lätt just nu för jag har så några lektioner och på dem flesta får vi jobba själva och så. Visst har vi prov och redovisningar och sånt, men så fort man gjort dem så känns det som om det jobbiga är över. Det är svårt att förklara men man glömmer det jobbiga så fort man gjort det. Aja nu babblar jag bara skit. Ikväll ska jag träffa Emelie och Emelie hos Emelie. Jag tror det är förfest där för dem ska iaf dra ut sen. Det ska bli kul, om jag inte somnar där med förstås. Risken finns ju.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0