Grattis Sandra!

Jag är väldigt trött men uttråkad på samma gång. Stort problem.

Jag och Emma stod på loppisen idag igen. Det var fler människor den här gången och vi sålde faktiskt ganska mycket grejer. Fast nu var vi så desperata att vi ändrade nästan alla priser till 10 kronor så vi tjänade ändå inte så mycket. Men det var nog ändå värt att stå där och bli av med lite grejer. Fast det har varit jobbigt att behöva gå upp så tidigt. Men nu är det slut med att gå upp tidigt på helgerna, nu blir det tidigt på vardagarna istället :( Jag vill inte börja skolan igen, jag vill ha lov!
Idag fyller Sandra 18 år med! Så stor hon är nu :) Jag var där igår och hon hade en födelsedagsförfest. Vi spelade spel och snackade men jag och Emma drog hem ganska tidigt för hennes mamma kom och hämtade oss och jag var så jävla trött. Jag hade vart uppe halva natten och nördat på msn, fast det var kul. På dagen var jag förresten med Isak också. Det är inte varje dag det händer. Vi är helt olika men vi har ändå känt varandra så länge, sen vi var typ 3 eller nått. Vi fikade hos han, lämnade tillbaks din julklapp och såg på Forreste Gump. Det var trevligt, som alltid.

AAh, jag vill bara att det ska vara kväll nu så att jag kan sova, känns så sorgligt att göra det nu. Fast jag tror jag ska fixa låtarna på min mp3 nu för att få tiden att gå lite och så var det skitlänge sen jag gjorde det. Ha det bra. Förresten om precis en vecka kommer jag vara trött i Chamonix istället! Hah, nu blir jag piggare bara jag tänker på det!

Här är lite bilder från igår och en från när jag leker tomte på julafton

               
 Tomten                                Emma         Jenny, Denise, Sandra         Sandra


Kommentarer
Alle

FIN MUN

2008-01-08 @ 10:50:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0