Invisible

Igår efter skolan träffade jag Emelie. Vi gick hem till mig åt lite och sen drog vi till stan och träffade Malin. Vi handlade lite och gick sen till ett högt tak och satte oss i solen. Vi satt på taket i flera timmar och åt vindruvor och snackade. Det var trevligt fast jävligt kallt. Vid tio tiden drog vi till Folkparken för Emelies och Malins klasskompisar var där. Där var det jättemörk och kallt så jag drog hem.


Vindruvor

               
Malin & Emelie

            
Utsikten

image180
Solnedgång


Idag har det varit gårdstädning. Jag ska vara med och städa gården 4 gånger och så får jag 200 spänn per gång. Vi får nämligen 1000 spänn eller nått mindre i hyra om vi är med och gör det. Det är typ mitt ända sommarjobb som det ser ut nu.. Idag fick jag putsa alla fönster, soppa alla stenplattor sen var det mat och efter det tog jag hand om en jättegullig unge ett tag. Jag skjutsade henne på gungor och så.

Efter städningen var jag med Timmy och Emma på Halvars. Vi var en stund vid stan med, jag såg dig där. Det kändes lite läskigt eftersom att det var så jävla länge sen. Om du visste att jag var där måste jag säga att du verkade väldigt oberörd. But you never know..  

Just nu sitter jag mest här och känner mig frustrerad. Jag hatar all jävla skit! Det är så många som har problem med sina föräldrar så det inte är klokt. Det får i alla fall mig att uppskatta mina föräldrar jävligt mycket. Bli vår inneboende! Må bra!

Nu ska jag äta lite ryskt surdegsbröd med mamma och pappa, hoppas det blir fest ikväll i alla fall. SUCK!


Kommentarer
timmy

tack för den sista delen där :)

2008-04-27 @ 10:05:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0