Trötter

Hej! Idag på gympan körde vi ju beep-test. Det gick sådär. Jag fick 6:4 första gången och nu fick jag 7:1 Det är ju en förbättring men jag blev skittorr i halsen när jag sprang idag så jag gick av direkt när jag kom lite efter. Aja jag är ändå nöjd för att jag förbättrade, men det känns ju ändå tråkigt när jag vet att jag säkert skulle kunna göra lite bättre.

Efter skolan skulle jag se på tv, men sen somnade jag framför den. Det var skitlänge sen jag somnade framför tv:n. Jag minns inte äns att det har hänt mig den här terminen. Förr brukade jag somna framför den varje dag men nu har jag börjat lägga mig tidigare så att det inte ska hända. Jag tror att jag har brist på järn eller nått, (eftersom att jag inte äter kött) eller så är jag bara trött. Hehe det rimmade. Jag åt i alla fall mycket broccoli till kvällsmat för att det är ju bra i fall det skulle vara järnbrist. Efter maten har jag bara pluggat lite och fördrivt tiden här framför datorn och tv:n. Nu ska jag träna lite på engelska glosor och sen sova tidigt. Sov Gott! (det kommer nog jag göra i alla fall)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0