Träning och plugg

Hejsan! Provet gick faktiskt ganska bra. Jag hoppas jag får VG i alla fall annars blir jag sur :P På gympan idag var vi på friskis och körde skivstångspass. Det var kul. Jag överraskade faktiskt mig själv, jag trodde att jag hade skitsvaga armar men det visade sig att jag bara har svaga armar. Hehe, nej men jag trodde jag skulle vara svagare. Jaja, efter skolan har jag försökt plugga lite, vilket verkligen inte går bra. Imorgon måste jag skriva typ tre sidor på historiaarbetet och det kommer jag säkert inte orka så det kommer ju gå skit. Men jag ska i alla fall försöka. Jag måste ju göra det. Nu ska jag plugga lite vegetarisk matlagning och sen sova. Imorgon har jag lite sovmorgon för engelskan är inställd. Det ska bli så skönt! God Natt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0