Action!

Hej! Jag är mitt uppe i plugghets just nu så jag har inte så mycket tid att skriva. Imorgon tror jag att jag gör klart historia arbetet så då om jag hinner tänkte jag lägga upp bilder från helgen. Jag fyllde nämligen år i lördags, 1 december så jag har bilder från både i fredags och lördags. Jag lade upp dem nyss på datan. Det är så kul att ta massa bilder och sen sitta och kolla på dem. Jag försökte ta en del när vi inte posade (hur stavas det?) men det går verkligen inte bra. Varje gång man tar fram en kamera är det som om bilden stelnar och alla tar fram sin stelaste/finaste? sida (inklusive mig). Jag hade det i alla fall väldigt bra i helgen bortsett från en tråkig sak. Men jag tror det löser sig. Jag hoppas det i alla fall. Ha det så bra!   


Kommentarer
Ems

Ja ja ja ja! Jag vill seeeee! ;P

2007-12-05 @ 22:29:52
URL: http://www.emni.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0