Första skoldagen

Idag har vi haft första skoldagen! Det känns riktigt roligt att vara tillbaks i skolan igen! Vi ska mest laga mat den här terminen vilket jag tycker ska bli superkul! Vi kommer lära oss massor och efter varje lektion så är det dessutom vi som får äta upp maten. 
 
Idag var det fint väder (vilket påverkar mitt humör ganska mycket) men jag hoppas att jag är lika positiv till allt även när vintern kommer.. Men det kommer jag nog vara för jag är verkligen en optimist. 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Fani

du är verklige en optimist ja, du tkr ju om vintern då du kan åka skidor och styra med grejer ute i snön liksom :) myself - not so much, haha. aldrig stått på ett par skidor i mitt liv liksom :| men jag gillar vintern för julafton, nyårsafton och min födelsedag, all god mat och fest som ingår, haha ;)
så lite optimistisk är jag nog också om jag tänker på det iaf 8) haha ;)
puss<3

2012-09-14 @ 14:27:26
URL: http://glikia.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0