Blueberry dream

Det finns faktiskt lite blåbär kvar här i skogarna. I går tog jag en pluggpaus och gick ut 3 minuter från dörren och plockade. Det blev inte så mycket men det räcker till ungefär tre frukostar som den här. 
 
 
Idag blev jag bjuden på fyra rätters lunch av Didar. Han är riktigt bra på bangladesh/indisk mat. Det är som en egen privat buffé att komma dit. Han hade gjort tre olika sorters kycklingrätter och en laxrätt. Jag var i himlen och blev inte hungrig igen på måånga timmar. Tyvärr har jag bara mobilen att fota med så bilderna suger. 
 
Kvällen bjöd på bokgrillning med mina gamla buddykillar. Jag blev ganska förvånad när jag insåg att dom faktiskt grillade böcker på riktigt men det är nog lite det jag gillar med dom. Nu blir det lite plugg (bättre sent än aldrig) och sömn. 


Kommentarer
Fani

who is that guy? haha, låter som värsta drömkocken liksom ;D najs att bli bjuden på middag utav honom låter det som ja :) indiskt och kyckling som är så gott också, kan ju inte bli bättre.
och vad god din frukost såg ut!
puss<3

2012-09-14 @ 14:24:11
URL: http://glikia.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0