Detaljer om Australien

Haha jag kom på att jag helt har glömt bort att skriva några detaljer om resan! Jag åker till Sydney den 8 november via London och Hong Kong(!) och kommer hem igen den 21 december. Jag ska alltså vara borta i över en månad! Jag åker helt själv men ska självklart besöka alla jag känner i Sydney. Min plan är att stanna i Sydney någon vecka för att sedan antingen resa runt på Australien eller åka över till Nya Zeeland. Men jag behöver göra lite mer efterforskningar för att se vad jag vill göra. Jag tänker i alla fall hoppa fallskärm om jag nu inte fegar ut totalt. Gah vad spännande!



Kommentarer
Fani

så jäkla kul och vad roligt att va borta ett bra tag med :D happy for you honey! and okey, a little bit jelous to, haha ;)

ah de var riktigt gott.

det är bara bra med mej, har hänt en ganska så stor grej som jag kan berätta för dej över face eller telefon, hoppas vi kan höras snart :) puss gumman , saknar dej massor<3!

2011-09-21 @ 23:16:49
URL: http://glikia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0