AUSTRALIEN!

JAAAA! Nu har jag bokat resa till Australien!! Jag skulle först bara kolla på biljetter men sen såg jag att det var ganska billigt och bestämde mig för att slå till! Först tänkte jag betala med mitt norska kort men det gick inte. Så då blev jag besviken och trodde att jag inte kunde beställa en resa idag eftersom jag inte trodde att jag hade så mycket pengar på mitt svenska konto. Det sjuka är att jag hade 9245 kronor på kontot och flygbiljetten kostade 9235 kronor! Jag hade alltså precis råd att köpa resan! Det är verkligen sjukt konstigt! Man kan verkligen kalla det ödet!


Kommentarer
Fani

fan vad najs gumman och ja det kan man verkligen kalla ödet :D när åker du? puss!

2011-09-18 @ 22:09:35
URL: http://glikia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0