O härliga helg!

Hej! Nu känner jag mig äntligen frisk och redo att börja träna igen! Men efter att ha varit småsjuk så länge vågar jag inte gå fullt ut med glädjehopp riktigt än.

Helgen har varit bra! I fredags blev både jag och Ling extremt rastlösa så vi möttes upp för en spontan utgång. Vi gick till ett mysigt ställe där jag varit förut. Det var skönt att träffa människor, lyssna på musik och dricka lite. Dessutom är Ling ett väldigt bra sällskap!

Igår vaknade jag av att det lät som det regnade. Gissa om jag blev glad när jag insåg att det bara var snön som smälte! På dagen blev det alltså en promenad med vårkänsla och på kvällen jobbade jag. Dricksen blev helt okej så det var också bra. Det känns alltid skönt att komma hem och räkna pengarna man fått och inse att man kan betala en till veckas mat med dricks! Eller kanske unna sig lite shopping..

Idag ska jag eventuellt möta upp Ling och träna på hennes gym, eller så blir det träning på det gamla vanliga gymmet. Men det spelar ingen roll för jag är bara så glad att jag kan träna igen efter en veckas uppehåll.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0