Och for att svara pa lite kommentarer!

Ja Moa jag kanske borde ha hallit munnen stangd lite mer. Att jag inte tankte pa det! Haha. Far se om jag ska surfa nagot mer. Mina dagar borjar bli raknade nu sa jag vet tyvarr inte hur mycket jag hinner. Jag ska i alla fall forsoka hinna med att rida innan jag lamnar Cairns, eller rafting. Ah jag vill gora allt! Nar aker du till Frankrike?

Och till mamma: Vad vore livet utan utmaningar? Jag har kommit pa att jag verkligen alskar fart och aktiviteter! Jag kan inte spendera mer an 2 dagar pa en strand utan att bli uttrakad. Jag vill gora ALLT! Du far borja tanka som mig "Vad ar oddsen att jag dor nar jag dyker/ oddsen att jag dor i en bilolycka". Man maste utforska livet, annars blir det trakigt!

Love you!


Kommentarer
Marita

Bara att leva är en utmaning, känns det som. Det har hänt så många tråkiga saker det här året. Jag känner, jag orkar inte med mer....Så var försiktig!

Kramar!

2011-12-05 @ 09:20:01
Natalie

Vad trakigt mamma! Jag ska vara forsiktig!

2011-12-06 @ 10:06:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0