Changes

Det har hänt en del förändringar de senaste veckorna. Henka har bestämt sig för att flytta hem till Norrköping och börja studera så jag får bo här själv de två sista månaderna. Eftersom det blir dyrt att betala en hel hyra själv så ska jag nu flytta ihop med en norsk tjej. Jag ska hyra ett rum i hennes lägenhet. Jag har haft lite olika alternativ men idag fick jag ett samtal från den här tjejen och den här lägenheten är den bästa hittills. Den ligger närmare jobb, gym och de få vänner jag har här. Jag hoppas det blir bra. Det känns konstigt att Henka ska flytta men förhoppningsvis är det bäst för oss båda.


Kommentarer
Emma

Vad tråkigt! Men det löser sig nog! Skype någon dag?!

2011-08-24 @ 23:26:08
Fani

oj, det har hunnit hända mkt sen vi pratade sist, men känns ju inte som vi hinner prata "ordentligt" så ofta direkt :/ men jag får ta och slå en pling i veckan. så jäkla dyrt kan de ju inte va plus det är ju värt det. hoppas allt är bra med dej iaf men verkar ju som du är okej liskom. tråkigt att henka ska flytta men bra att du försöker se positivt på det hela och ni vet ju fortfarande vart ni har varandra och allt det där liksom.

puss gumman<3

2011-09-08 @ 01:04:01
URL: http://glikia.blogg.se/
Fani

MISS YOU!

2011-09-08 @ 01:04:08
URL: http://glikia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0