Träning

Det blev ingen yoga igår. När jag bytit om till gympakläder och var beredd att ge mig av så öppnades himlen än en gång och det började ösregna. Jag svor som en jävel och bestämde mig för att det inte var värt att ge sig ut i regnet. Jag ringde och avbokade, satte mig i soffan och såg på tv. Några minuter senare hade det slutat regna, men då var det redan försent. Istället ägnade jag mig åt lite hemmaträning. Körde mage + rygg och som det känns idag, även axlar.  Jag har nämligen träningsverk där nu...

Nope, nu måste jag dra till skolan snart igen. Uhaä,jag slutar troligtvis inte förrän efter fem idag och sen måste jag plugga på evolutionsnatur B prov jag har imorgon. Ha det bra!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0