NP i Engelska

Nu har jag haft Nationelltprov i Engelska. Jag skrev en uppsats om hur ungdomar har det svårt. Den blev ganska bra eller i alla fall G, tror jag.. Det var lite krångel när vi skulle skriva för läraren som skulle vakta kom för sent och sen när vi var klara fick vi själva gå och lämna våra nationella prov till vår riktiga engelska lärare. Fast när jag och Erik skulle lämna våra prov fattade hon att det var de riktiga proven vi lämnade så alla som blev klara efter oss fick lämna det till läraren som vaktade istället. Jävligt knäppt att vi äns fick gå med proven själva från början. Det var en del funderingar på om vi borde fuska eller fota proven eller vad som helst, men alla var laglydiga tillslut. Annars kanske man hade kunnat tjäna lite pengar på att sälja dem.. 

Nu ska jag tillbaks till skolan för en sista lektion för idag. Jag sluta vid kvart över 12. Jävligt härligt!  


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0