Klippt mig!

Idag efter skolan stannade jag på stan och bokade klipptid. Jag fick en en halvtimme senare. Halvtimmen spenderade jag genom att försöka gå in i så några affärer som möjligt för att inte få värsta shoppingsuget. Det gick väl sisådär, fast jag måste verkligen stå emot nu.

Klippningen blev bra. Frisören var snäll och klippte mig som jag ville med bara lite i topparna och lite mer uppklippt. Jag har jämt sån skum känsla innan jag klipper mig för det är alltid lika läskigt. Jag brukar jämt gå till samma salong men får hela tiden olika frisörer så jag vet aldrig om dom är bra. Fast å andra sidan har jag nog aldrig klippt mig hos en frisör och blivit jättemissnöjd. Jag blev i alla fall extra nöjd idag fast den ända som sett att jag klippt mig var Timmy. Lite knäppt att han såg det när inte äns mina föräldrar gjorde det.

Efter klippningen drog jag hem och vilade och träffade sen Timmy nån timme. Vi satt bara på hans balkong och snackade. Han skrämde mig lite som vanligt. Haha närå det är bara det att han är så ironisk hela tiden på ett så konstigt sätt. :P

Vid fem drog jag till stan och Mötte Emelie och co. Vi satt på en uteservering i några minuter och drog sen till Yogan. Det är nästan helt omöjligt att gå på den regelbundet för alltid kommer det något i vägen. Så det blir att man bara yogar nån gång ibland även fast man hela tiden lovar sig själv att gå varje gång. Eller i alla fall en gång i veckan. Aja jag tränar ju andra grejer och det är det viktigaste.

Precis efter att jag ätit klart när jag kommit hem så kom Fani och Disa hem till mig. Vi gick och köpte glass och satte oss sen på berget i den sista solen. Efter ett tag blev det kallt och så började knott attackera oss så vi drog hem till mig igen. Jag gjorde Chailatte och så satt vi och snackade skit ett bra tag. Det var roligt och trevligt som vanligt. Vi har gjort en hel del tillsamans så vi kommer jämt ihåg olika roliga minnen.


Fani & Disa

    
Disa & Fani, haha vart är ögat? Ja vart är ögat?


Här ser man mitt nyklippta hår lite bättre

image183
Disa och Jag

image185
Disa Fani och Jag

image182
Våra glassar. Nej vi gillar inte choklad..?

image187
Dagens absolut bästa bild!


Oj idag har jag verkligen haft fullt upp hela dagen men imorgon börjar jag inte förrän vid 12 eftersom att min engelska lärare ska rätta prov, så det ska bli jävligt skönt. Nu får jag bara inte glömma att dra ner persiennerna inatt så att jag kan sova länge imorgon.  


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0