Söndagsbrunch på Rex

Igår hade vi tentafest hos mig. Vi satt och pratade och drack vin. Sen drog vi lägligt nog till Lokal som bara ligger några minuter bort. Det var riktigt skönt på slutet när jag började få ont i fötterna efter allt dansande och bara kunde ta en snabb promenad hem. 
 
Idag har vi varit på söndagsbrunch på Rex. Dom hade massa god mat så vi satt där i ett par timmar och åt. Snacka om att vi var mätta när vi väl gick därifrån. Det har dessutom varit riktigt fint väder idag så min lördag har varit jävligt perfekt, och bättre ska den bli... 
 
 


Kommentarer
Fani

mysigt och söndagsbruncha ju :) gjorde jag och julia också igår. eller snarare lunchade. åt på det stället vi käka sushi på , på kungsgatan du vet! så gott där :D
de här såg också riktigt gott ut! speciellt laxen och potatisen, mmm :D

Svar: Ja det var jättemysigt :)
Natalie

2013-03-25 @ 14:07:01
URL: http://glikia.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0