Utflykt till Linköping

Idag har jag varit i Linköping och träffat Linnéa och Emma. Det var så kul att se dom igen och höra allt om deras tågluff. Vi satt på ett café och snackade i flera timmar. Efter ett tag blev vi hungriga och beställde lunch, sen shoppade vi lite och följde Emma till stationen. Nu är hon tillbaks i Umeå och vi kommer inte ses förrän i september. Det känns lite konstigt men tiden går fort.
 
 
Efter någon timme till med Linnéa tog jag tåget hem till Norrköping och träffade Emelie. Vi satt också och snackade. Förut var jag lite stressad över att jag hade så mycket ledig tid men det är bara härligt att ha tid för att bara vara. 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0