Actic

Idag har jag äntligen tränat på riktigt! Den senaste månaden har jag bara sprungit och kört lite "hemmaträning" men idag satte jag fötterna på ett riktigt gym. Grymt skönt kändes det! Jag började med lite uppvärmning på en crosstrainer, sen kom en kompis som håller på med 50 cents träningsprogram Formula 50 så jag körde ett träningspass med honom.
 
Först gjorde vi lite uppvärmningsövningar och sen körde vi olika styrkeövningar som var kopplade till uppvärmningen och avslutade med stretch. Det kändes som ett bra upplägg. Hela kroppen tränades vilket var precis det jag var ute efter eftersom det var så längesen jag tränade och inte har någon möjlighet att ta en muskelgrupp i taget nu när jag inte har något gymkort. Jag saknar verkligen IKSU, skolan och mina vänner där uppe. Men imorgon får jag träffa två av mina kära och nästa vecka får jag träffa resten av gänget i Kalmar! 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0