Jobb, flytt och Hemavan!

Igår jobbade jag från 13.30 till 02.00. Sen var det bara att dra hem och sova för i morse ringde klockan vid halv 9 och vid 10.00 kom Emma och Linnea för att hjälpa mig att flytta. Precis 30 minuter tog det för oss att bära ned allla saker till bilen, köra till den nya lägenheten och bära upp allt. Vi var jävligt effektiva!
 
Alla mina saker är kaos nu men det känns skönt att ha flyttat. På söndag när vi kommer hem från Hemavan kommer jag inte gå till Matematikgränd, då kommer jag istället gå hit. Och ja, jag har redan invigt det icke vegetariska köket genom att laga laxpasta. Jävligt gott blev det!
 
Om en halvtimme kommer tjejerna hit och om en timme tar vi bussen till Hemavan. Det ska bli så kul att åka bort ett tag och äntligen åka skidor!
 
Ha det så bra!


Kommentarer
Emelie

Vilka bor du med nu?
Vad jobbar du med mitt i natta?
*nyfiken*

Svar: Jag bor med en kille som läst några kurser med oss fast han pluggar till psykolog egentligen. Det går bra! :)
Natalie

2013-02-14 @ 16:54:51
URL: http://emelieortegren.blogg.se
Emelie

Just ja! Det pratade vi ju om sist :P *minnefiskpinne*
Skönt att det går bra! :)

2013-02-19 @ 10:43:19
URL: http://emelieortegren.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0