Fika date

Idag har jag förberett en massa inför imorgon. Jag har tvättat, städat, packat och pluggat. Allt som gör vardagen lite roligare.. I morgon tar jag och Sebbe bussen till Stockholm, sen ska jag sova där och flyga till Umeå vid halv 9 på tisdag. Vi börjar skolan redan vid halv 11 så det blir lite tight men det ska nog gå. 
 
Efter allt fixande träffade jag Fani för en sista fika. Det var mysigt att ses och prata. Det är synd att Umeå ligger så långt bort, det blir så svårt att träffa alla gamla vänner då.
 
Men nu känns det att det är dags att åka tillbaks till vardagen igen och träffa alla mina vänner där. Det ska faktiskt bli riktigt kul att komma tillbaks. Jag har mycket roligt att se fram emot i januari! 
 


Kommentarer
Fani

shiet vilken gammal (och hemsk för den delen haha) bild xD men du vart jättesöt på bilden :)

Svar: Nu har du redan brutit nyårslöftet! Du är fin på bilden!
Natalie

2013-01-09 @ 23:07:50
URL: http://glikia.blogg.se
Fani

haha just det, inte gnälla över dåliga bilder xD

Svar: Haha precis! För att bilderna inte ens är hälften så dåliga som du får det att verka som, för att de egentligen är fina :)
Natalie

2013-01-10 @ 16:01:05
URL: http://glikia.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0