Spinning

Igår hade jag myskväll med Matilda. Vi lagade halloumiburgare, rotfrukter i ugn (måste börja göra det oftare) och fruktsallad. Allt blev riktigt gott! Sen såg vi på en lite för sliskig men avkopplande film. 
 
Nu ska jag dra till gymmet snart för att möta upp henne för lite spinning. Igår tränade vi magen också och ja det gav träningsvärk! Jag tror det blir en vit helg för mig. Jag vill fokusera lite extra på träning och kosten nu och då passar det inte riktigt in med en fylla. Dessutom är mina "partners in crime" bortresta eller jobbar. 
 


Kommentarer
Emelie

Det låter som en smart idé :) Själv har jag inte druckit på 1,5 månad nu och det känns jättebra! känns lite som man tar ett steg bakåt i träningsresultaten när man har festat en helg. det går liksom lite segare. :P
måste nog prova ett spinningpass jag med snart.. har kört det en gång tidigare när jag gick i gymnasiet och då tyckte jag det var helt fruktansvärt. men då tränade jag ju aldrig och rökte massor så det kanske går bättre nu får vi hoppas. ^^

Svar: Precis, hela kroppen känns segare! Ja det går säkert bättre! Men det blir lite vad man gör det till eftersom man väljer motstånd själv. Idag var det riktigt svettigt iaf, precis som jag vill ha det!
Natalie

2013-02-23 @ 13:32:48
URL: http://emelieortegren.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0