Morgonjogg!

Idag sprang jag ute för första gången sen i höstas! Jag sprang till Nydalasjön där dom har plogat upp en isbana som man kan gå eller springa på. Solen lyste, snön knastrade under skorna och allt var underbart! Jag sprang 51 minuter och enligt min pulsklockan över 10 km. Men den vet jag ju att den går lite för fort så jag gissar att jag sprang runt 7-8 km. Det är i alla fall mer än vad jag sprungit på hela vintern så jag är riktigt nöjd! 
 
I slutet kändes det lite i mina benhinnor så jag måste verkligen köpa nya uteskor. Frågan är om det är värt att skaffa sulor för mina fötter? Jag måste kolla upp hur dyrt det är och köpa nya löpartights! Jag är helt hög på livet nu, det var så underbart! 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0