50 års fest!

Igår var jag på Annikas 50 års fest! Det var knytis med massa god mat, sång, tal och lite släkt. Gunilla hade kommit från Nyköping för att överraska Annika så det var kul att träffa henne med. Det kommer nog dröja ett par månader tills jag åker hem igen så det är alltid trevligt när släkten kommer hit istället.
 
 
Idag har jag mest segat. Jag var på IKSU förut och körde lite kondition och bodybalance. Vid halv nio ringde Linnea och bjöd in mig på en nybakad kvällssemla! Det var mysigt att få fika och prata lite efter en lugn dag. Det är så skönt att bo lite närmare allt. Nu tar det bara fem minuter till Linnea istället för tio.
 
Nu ska det bli skönt att sova. Jag har varit så trött hela dagen! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0