Fredag!

Sorry att det var ett tag sen jag skrev men jag har haft fullt upp med annat. Dessutom är jag ganska sjuk så jag orkar inte tänka så mycket. I måndags jobbade jag igen. Det gick jättebra. Förskolan tog mitt nummer så dom kan ringa mig direkt. Det är väldigt bra eftersom det är bättre för både mig, personal och barn om jag lär känna dom och rutinerna bättre. 
 
Skolan går bra men jag pluggar lite för lite. Ungefär hälften av alla lektioner har vi i kök så jag tänker inte på att vi måste läsa boken och plugga på anteckningarna också. Men det är riktigt roligt att laga så mycket mat! Igår hade vi tema fisk så då fick vi testa att filea fisk och sen gjorde jag en fisksoppa med saffran. Efter lektionerna får vi äta allt vi lagat (vi brukar duka upp stora bufféer) och köpa med oss resterna hem. Jag är precis där jag vill vara!
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0