Dagisjobb

Den här veckan har jag jobbat två dagar, onsdag och torsdag. Som tur var fick jag vara på samma ställe båda dagarna. Något som verkar vara ganska vanligt här är avdelningar med blandade åldrar. Det känns ganska smart eftersom de äldre barnen då kan hjälpa till att passa på de mindre som inte kan riktigt lika mycket. Det är kul att jobba på dagis, det ger ett skönt avbrott i vardagen samtidigt som jag känner att det var helt rätt gjort av mig att börja studera. 
 
Ikväll ska jag och några tjejer ha myskväll hos Maja. Skolan känns ganska lätt men samtidigt är det jävligt skönt med helg. Mest för att jag kan sova hur länge jag vill. Jag har börjat så tidigt de senaste dagarna. I morgon ska vi ha svensk middag med buddy gruppen. Det ska bli riktigt kul och gott. Snart ska vi ses för att åka och handla alla ingredienser. Jag tror vi ska göra lite julbordsaktig mat. Det blir en bra helg! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0