Årshögtiden 2012

I helgen har jag jobbat med Umeås Årshögtid. Det är en tillställning där man firar doktorander och andra pristagare. I fredags och idag har jag bara hjälpt till att plocka fram och städa undan men igår jobbade jag som servitris. Det var väldigt fancy med ca 520 gäster, varav Maud Olofsson och Jan Björklund var två av dem. Jag har ju inte serverat så mycket tidigare men allt gick bra, jag spillde inte på någon! 
 
Det var kul att jobba i helgen. Det känns bra att jag inte har festat något men det känns mindre bra att jag heller inte har kunnat plugga så mycket. Nu är det snart bara en vecka kvar till tentan. Dessutom åker jag hem på onsdag (!) och där kommer jag nog inte heller kunna plugga så mycket. 


Kommentarer
Marita

Sätt igång och plugga gumman!

2012-10-22 @ 09:22:25
Fani

va?! ÅKER DU HEM PÅ ONSDAG? ---> :D

Svar: JAAA! :D
Natalie

2012-10-23 @ 01:24:45
URL: http://glikia.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0