Klarade det!

Har fått reda på att jag fick G på den muntliga tentan! Jävligt nöjd är jag med tanke på att jag var hemma helgen innan och inte kunde plugga så mycket. Idag har vi instuderingsdag. Egentligen ville jag jobba men vikariebyrån ringde bara om ett dagis som ligger ganska långt bort så jag skulle bara få jobba cirka tre timmar. Det kändes lite ovärt. Istället ska jag på stan med Nathalie och spendera pengar. Jag måste ju fira tentaresultatet. 
 
Till frukost gjorde jag gröt med ägg i. Det blev riktigt krämigt och gott. Passar perfekt om man vill ha en lite mer mättande frukost eller extra protein. Ett annat smart tips är att ha keso på gröten. Jag vet att jag har skrivit det förut men det blir lite som risgrynsgröt. Som smaksättning och naturlig sötma brukar jag ha banan och kanel. 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0