Body pump!

Idag har jag jobbat! Jag fick åka till en förskola ganska nära här. Barnen var 1-2 år och väldigt söta! Tyvärr får man ju inte riktigt samma kontakt med barnen som när man känner dom men det är kul ändå. Avdelningen tog mitt nummer innan jag gick så förhoppningsvis får jag komma tillbaks fler gånger. 
 
Efter jobbet drog jag och tränade. En ny tradition vi infört i klassen är att gå på Body pump på måndagar. Nu har jag varit så många gånger att jag inte får träningsvärk längre vilket betyder att jag måste lägga på mer vikt. Min träningsplan för den här hösten är att köra Body pump, yoga/bodybalance och någon slags konditionsträning minst 1 gång per vecka. Det gör att jag får en bra mångsidighet på träningen. Jag tränar igenom hela kroppen, blandar styrka och kondition med lugn träning. 
 
Haha, kollar bilder från Sri Lanka. Det finns tusen bilder på oss där det ser ut som vi håller på att drunkna men här är en bild där jag faktsikt står på surfbrädan! Handen är vid näsan för att jag alltid blev tvungen att hålla för den när jag ramlade. 
 


Kommentarer
Marita

Längtar till sommaren. Men vågorna i Svättsjön räcker för mig, eller möjligtvis Bråviken...

2012-11-14 @ 09:14:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0