Fly away!

Jag känner mig fortfarande lite sjuk. Det är väldigt jobbigt eftersom jag blir så otroligt rastlös av att bara sitta hemma. Men jag är duktig som faktiskt inte har tränat något under de här dagarna. Annars brukar jag ha ganska lätt för att ignorera sjuksymptomen och sen bli ännu sämre. I morgon tror jag däremot att jag kommer vara tillräckligt frisk för att kunna träna lite lugnt igen. Jag läängtar! Jag har kommit på att det typ inte finns någonting annat att göra här..

Förövrigt börjar jag göra upp lite sommarplaner. Jag drömmer mig alltid bort när jag har det tråkigt.



Kommentarer
Marita

Ta det lugnt och läs en bra bok, kära dotter!

2012-05-10 @ 09:25:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0