Jag. orkar. inte. mer.

Sanne skickade precis sms där hon skrev "Skulle seriöst se en dokumentär om ubåtarnas historia hellre än å plugga på den här skiten mer". Jag håller definitivt med! Man blir så trött på allt att man suckar bara man öppnar boken. Jag ska plugga lite mer ikväll men sen får det helt enkelt gå som det går. Får jag godkänt kommer jag bli överlycklig men mest för att jag slipper plugga på det här igen.

Nyss var jag på gymmet. Jag sprang 5 km på 27.10 min. Det går framåt! Sen tränade jag magen och det gick också bra. Jag känner att min kondition börjar bli bättre och det är så jävla skönt.

Efteråt snackade jag med pappa som är i Sälen. Å vad jag önskar att jag också var där. Jag är verkligen supersugen på att åka skidor!

Från Sälen 2009


Kommentarer
Emma

Hahaha klockren kommentar! Jag känner lika dant, just want this to be over! Går in på facebook eller läser sin blogg i stället, vad som helst för att inte plugga. Määää! LOVE YA

2012-03-12 @ 14:14:59
Emma

Din blogg. Fan, jag vill också ha en 3-timmars tenta, våran är tre dagar lång!!

2012-03-12 @ 14:15:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0