Inför tentamen

Nu har vi haft en sista genomgång inför tentan så nu har vi tre inläsningsdagar. Det känns skönt att jag inte "måste" gå till skolan men jag kommer nog gå dit och plugga lite i alla fall. En tjej i min klass sa "nu får man isolera sig helt" men det är verkligen inte min grej. Jag behöver träffa lite folk, träna och ha lite av ett normalt liv trots att det är tenta snart. Dessutom så börjar jag redan fundera på att fila naglarna istället för att plugga så jag behöver nog vara lite på skolan där det inte finns så mycket sånt som kan distrahera mig.

Dagens mellis blev avokade med keso (en ny favorit) och apelsin. Hela mitt rum luktar apelsin nu. Jag försöker förhindra sjukdom så jag har köpt på mig en del. Haha.



Kommentarer
Emma

Lycka till hjärtat! Det där fixar du :)

2012-03-07 @ 11:43:54
Marita

Hej! jag håller tummarna för att det går riktigt bra för dig på tentan. Många kramar!

2012-03-08 @ 09:20:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0