Body pump

Idag har jag varit duktig och fixat lite grejer. Jag började med att ringa tandläkaren och fick tid med en gång. Jag hade som tur var inga hål så nu behöver jag förhoppningsvis inte gå tillbaks på två år. Sen har jag pluggat och nyss var jag på body pump. Jag borde verkligen börja gå oftare på det passet. Nu hinner jag glömma bort hur mycket vikter jag klarar mellan varje gång och det är inte kul. Antingen blir det för lätt eller för tungt.

Ikväll blir det fest. Jag är ju trots allt ledig imorgon också. Och här i Umeå är det lillördag på tisdagar.



Kommentarer
Fani

haha, den hunden är extra söt och hur snäll som helst :) typ asliten med och ganska tyst utav sej så det gör ju sitt haha. sötaste är den :D

jaa, jag har velat ha en skinnjacka länge nu, så nu slog jag till då jag hittade en som satt bra :)

tandläkaren måste jag också gå till. minns inte äns senast jag var där liksom, haha :| har väl en sisådär hundra hål by now liksom ^^`

kul med fest ikväll , hoppas du får en rolig kväll gumman! miss you <3 såg att du skrev ngt om fika på facebook, när är det du kommer hem? :D

PUSSS<3

2012-03-27 @ 21:45:13
URL: http://glikia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0