Hello Oslo!

Nu börjar energin försvinna. Jag gick upp kvart i fem i morse och kom fram till lägenheten runt 12. Jag lämnade bara väskorna och drog ut ganska snabbt igen. Tanken var att gå till Adecco men när jag väl kom fram hade dom flyttat. Det var jag verkligen inte beredd på. Det är vid sådana tillfällen man märker att man inte har bott här på ett tag.

Jag drog i alla fall till biblioteket (det är tydligen så man gjorde innan smartphones) och kollade upp den nya adressen. När jag kom fram fick jag ett nummer till kantinejobb men kom på att jag inte borde ringa från mitt svenska nummer eftersom det blir jävligt dyrt så jag åkte till dagiset istället.

Barnen var först lite reserverade men efter ett tag släppte det och då fick jag verkligen krama mina saknade barn. Det var så härligt att prata med dom (ja dom kan prata nu!!), krama och busa med dom. Å vad jag hoppas att jag kan vara vikarie på dagiset.

Tanken var att träffa Sebbe och Jonis ikväll men nu börjar jag fundera på om det inte är bättre att ses imorgon istället. Det är så kul att alla vi tre ska vara här hela juni!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0